O nás

O nás

Realitní kancelář KIWI Reality Holding vznikla v roce 2020, ale management a makléři se pohybují v oblasti realit déle než 15 let.

Pravděpodobně si položíte otázku, proč obchodníci s nemovitostmi s tak dlouhou historií a zkušenostmi se rozhodli změnit svá dosavadní působiště a založit si svou realitní kancelář? Odpověď je jednoduchá a velice úzce souvisí s novelou Realitního zákona, který jasně stanoví nové principy fungování realitních kanceláří a makléřů na českém trhu. A odsud je už jen malý krůček k tomu, co je pro nás „svaté“, čímž je náš kodex.

 

Etický kodex KIWI Reality
 

1. Jednoduchost a srozumitelnost

  • V naši nabídce – (produkty, smlouvy, poptávky, nabídky …)
  • V procesech, které jsou absolutně srozumitelné a jasné.

2. Nabízíme dlouhodobou transparentnost a výhody

  • Máme vlastní realitní specialisty, kteří ctí náš kodex.
  • Naši realitní makléři vystupují a chovají se profesionálně.
  • Veškeré smluvní dokumenty jsou jednoduché a přehledné.

3. Bez uvazování/manipulace klientů

  • Každý náš klient se svobodně rozhoduje o spolupráci s námi.
  • Ctíme přání klienta a odvedeme práci, na které se domluvíme.
  • Vždy Vám doporučíme nejlepší řešení pro VÁS.

4. Žádné nátlakové metody prodeje

  • Vždy používáme korektní metody prodeje.
  • Klient má dostatek času, aby přišel s vlastním požadavkem.

5. Vždy jasné formulace našich služeb a produktů

  • Zřetelně komunikujeme naše služby a produkty.
  • Pokud existuje nějaké riziko, VŽDY Vás na něj dopředu upozorníme.
  • Vaše rozhodnutí je pro nás závazné.

6. Držíme slovo

  • Vždy dodržíme to, na čem jsme se domluvili.

7. Jsme proaktivní

  • Pokud musíme něco změnit, upozorníme Vás předem.

8. Klademe důraz na kvalitní personál a jeho proškolení

  • Naši makléři prochází 4x ročně školeními profesionálů z oborů.
  • Zaměstnanci v našich kancelářích jsou pravidelně školeni a certifikováni, nejen se změnou zákonů a legislativy.

9. Maximální využívání informačních systémů

  • Klientům průběžně můžeme podat pravdivou informaci o průběhu služeb.

10. Vítáme zpětnou vazbu od klientů

  • Vaše reference jsou pro nás vždy zdrojem nejcennějších informací.
  • Naše služby trvale zlepšujeme i na zákldě Vaší zpětné vazby.

 

Kontaktní formulář

*
*
*
*
phone: fullname: