Rodinný realitní makléř se v Česku zatím nenosí a je to škoda. 

Ve vyspělých zemích západní Evropy můžeme velice často narazit na vizitku realitního makléře, kde stojí "rodinný realitní makléř". Nejčastěji jsme na takový text na vizitce narazili v Německu, Švýcarsku, Francii a samozřejmě v USA, kde má realitní makléř své výsostné postavení ve společnosti. Takže se není co divit, že každá rodina má ve svém telefonu uloženo telefonní číslo svého makléře i mnoho desítek let a obrací se na něj v případě potřeby.

Proč má rodinný realitní makléř takový význam?

Mnoho rodin neprodává pouze svou nemovitost, ale prodává svůj domov. Místo kde vyrůstali, nebo přivedli na svět své děti ... zkrátka místo, se kterým se jim pojí mnoho důležitých vzpomínek, plných emocí. V těchto případech se chtějí obrátit na člověka, kterého znají, kterému věří a již se přesvědčili, že svou práci umí a udělá ji od začátku do konce absolutně perfektně.

Trh s bydlením je vzájemné důvěře.

Jedná se o zcela typický vztahový marketing, kdy za zcela perfektně odvedenou práci může dostat makléř doporučení. Úplně stejně to funguje například u stomatologa. Jsme -li spokojeni, doporučíme jej svým přátelům, či známým a nemáme důvod hledat kohokoliv jiného.

Jak poznat kvalitního realitního makléře?

Měli bychom si prohlédnout jeho práci. Většina těch šikovných a seriózních realitních makléřů prezentuje své obchody na webových stránkách. Tady bychom se měli zaměřit především na styl prezentace jemu svěřených nemovitostí, porovnat případně, jak se jeho práce vyvíjí v čase, jaké používá technologie, jaká je jeho ochota při prvním jednání, jak je znalý problematiky v oblasti realit, zda-li umí naše představy o ceně a prodeji posunout někam dále a předložit nám jasný a smysluplný plán prodeje svěřené nemovitosti.To vše by nám mělo vytvořit ucelený obrázek a pak je jen na nás, zda-li se pro spolupráci rozhodneme, či nikoliv.

Doufejme, že stále více z Vás bude moci říci: "Mám svého rodinného realitního makléře"

 

Realitní kancelář KIWI Reality