Pro nemovitost se vždy snažíme najít toho pravého kupce nebo nájemníka, a abychom domy, byty, pozemky nebo chaty dostali k co nejvíce lidem, sázíme na propracovanou propagaci nemovitostí. Co tato propagace obsahuje? Na začátku je nutné připravit nemovitost tak, aby byla reprezentativní a působila příjemně, následuje profesionální focení, případně natočení video prohlídky. Marketing v pravém slova smyslu začíná pak – soustředíme se na to, abychom oslovili tu pravou cílovou skupinu, kterou by vaše nemovitost mohla zajímat, a k tomu využíváme různé metody a kanály.
Co se skrývá pod pojmem home staging? Jedná se o cizí výraz, který lze přeložit jako příprava nemovitosti k prodeji nebo pronájmu, zkrátka příprava na její prezentaci nejen na webových stránkách realitní kanceláře.
Jak home staging probíhá? Nemovitost uklidíme, vymalujeme a nábytek a doplňky rozestavíme tak, aby se to případnému kupujícímu líbilo. Jak postupujeme, pokud v nemovitosti žádný nábytek není? Pokud se prodává úplně nová nemovitost nebo například už byl původní nábytek kompletně vystěhovaný, vybavujeme nemovitosti vlastním nábytkem. Máme nakoupených několik sad nábytku a doplňků, které do nemovitosti dovezeme a ustavíme tak, aby nejen fotografie vypadaly skvěle. Cílem je dosáhnout toho, aby nemovitost byla co nejatraktivnější pro kupující – aby zaujala co nejvíce zájemců, prodala se co nejrychleji a za co nejvyšší možnou cenu.
Profesionální nafocení nemovitosti fotografem, který se na tuto oblast specializuje, by mělo být již standardem v realitní oblasti. V KIWI Reality využíváme služeb tří osvědčených a zkušených fotografů, kteří díky svým schopnostem a vybavení odvádí skvělou práci. Po dohodě s klientem tak fotografové kromě focení nabízí i další sužby. Výsledné snímky a video pak používáme při inzerci, na webu i sociálních sítích a dalších kanálech.
Pro rychlý, kvalitní a úspěšný prodej nemovitosti je důležitých několik věcí – nastavení správné ceny, kvalitní příprava, nafocení, video prezentace, výstižný popis na web, a především dobře zvolený a zvládnutý marketing.
Nejúčinněji přitom působí vystavení inzerátu na více než 50 inzertních serverech, zahrnujících například Sreality.cz. Nemovitosti přitom prezentujeme také na sociálních sítích – na Facebooku, YouTube i Instagramu, kde se snažíme dle oblasti, věku, zájmů a dalších ukazatelů oslovit tu pravou cílovou skupinu.
Navíc každému klientovi poskytujeme úplně zdarma průběžná doporučení.
A za jak dlouho zvládneme takto prodat nemovitost?
Zvládáme to i do 14 dnů, a díky tomu máme spokojené klienty na obou stranách obchodu.